בירור עסקה

תוסף הסליקה של קשר- הפתרון המושלם לבוני אתרי מכירות בוורדפרס

תוסף ווקומרס-01

ברוכים הבאים לעידן החדש של סחר אלקטרוני.

כאשר אתם בונים אתר מכירות בוורדפרס, אתם צריכים תוסף שלא רק יקל עליכם את העבודה, אלא יעניק חווית שימוש מושלמת ללקוחותיכם.

 

הכירו את תוסף הסליקה של קשר – התוסף שהוא הבחירה המועדפת של בוני אתרים מקצועיים.

התקנה קלה ומהירה: תוסף הסליקה של קשר מאופיין בתהליך התקנה פשוט וידידותי. בכמה קליקים תוכלו להתקין את התוסף על האתר שלכם ולהתחיל לעבוד. אין צורך בידע טכני מורכב – פשטות ויעילות במיטבן.

הגדרה מהירה: לאחר ההתקנה, תוכלו להגדיר את התוסף בקלות רבה. תוסף הסליקה קשר מספק ממשק משתמש נוח וברור, כך שתוכלו להתאים את ההגדרות לצרכים הייחודיים של אתרכם תוך זמן קצר.

הפעלה מיידית: מרגע שקשר מוגדר על אתרכם, הוא מוכן לפעולה. התוסף עובד באופן חלק ומונע צורך בבדיקות ממושכות או התאמות נוספות. זה מאפשר לכם להתמקד במה שבאמת חשוב – המכירות שלכם.

תמיכה בסוגי תשלום רבים: התוסף של קשר תומך בכל סוגי התשלום הנפוצים, כולל סליקת אשראי וביט, כך שתוכלו להציע ללקוחותיכם מגוון אופציות תשלום ולהגדיל את ההכנסות מהאתר שלכם.

סליקה מיידית באמצעות חברות האשראי: אם יש לכם סליקה בחברות האשראי, מצוין. אם לא, קשר גם יפתחו לכם סליקה ותוכלו להתחיל לעבוד תוך שעה.

 

בוני אתרי מכירות, הזמן הגיע לשדרג את הפלטפורמה שלכם עם קשר – התוסף שיעניק לכם וללקוחותיכם חוויה חלקה, מאובטחת ונוחה. לפרטים נוספים והתקנה, בקרו באתר שלנו עוד היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קהילות מאצ'ינג

מתחברים לקמפיין מנצח!

קהילות מצינג
חווית גיוס המונים דיגיטלית
שמתאימה לכולם

יותר מתקדם - יותר קל - יותר חשיפה

הצטרפות לשרות

הצטרפות לשירות