בירור עסקה

סליקה אינטרנטית פרק א'- למה כדאי לגבות דרך האינטרנט

visa-3082813_1920
האינטרנט הוא כלי ליצירת כסף. ולא משנה באיזה אמצעי אם זה חנות, ידע שאתם מעבירים או תרומה שאתם מבקשים. אם המטרה הסופית שלכם היא כסף דרך האינטרנט- גם את הגביה תעשו באותה הדרך. ולמה?

הנוחות- לגבות את הכסף

לא עוד מרדף אחרי הכסף שלכם ולא צריך להעסיק כח אדם שיתעסק עם הפקדת שיקים גבית מזומן וכל הבלגן שמסביב. מטמיעים קישור וזהו. הלקוחות עושים את עבודת הגביה עבורכם. ובאינטרנט אין חכמות, לא ניתן בקריצת עין להבטיח את התשלום בפעם אחרת, וגם לא ניתן לבקש הנחה- אחרי שהטמעתם את הלינק והבטחתם את המילוי התקין שלו כתנאי לעבור לשלב של התמורה- אז מי שרוצה חייב לשלם. אם ניקח לדוגמה שאתם מציעים קורס אינטנרטי- התשלום הוא התנאי לצפות בקורס שילמת- צפית.

הזמינות

האשראי הוא הכלי הזמין ביותר. לא תקבלו תירוצים שהכספומט היה תקול או שצריך להזמין פנקס שיקים. עם כרטיס האשראי אין תרוצים.  ואיפה זה פוגש אותנו בעיקר- בגיוס תרומות. כבר לא תשמעו את התירוצים אין עלי מזומן וכו'. האשראי הוא אמצעי התשלום הזמין ביותר. ותמיד אפשר לשלוח לינק אם האשראי נשאר באוטו…..

אם זה כל כך טוב אז מה הבעיה?

כאן אנחנו מגיעים לכל הנושא של אבטחת מידע. אשראי הוא המידע הרגיש שאף אחד לא ישאיר אותו בכל קישור מזדמן. ולכן אם אתם שולחים קישור בתפוצה רחבה, גם אם אתם מבטיחים תמורה איכותית- לא תמיד זה יעבוד. תצטרכו לשכנע שאתם אמינים, לא רק את הלקוחות אלא גם את חברות האשראי שלא ששות לאפשר סליקה אינטרנטית בלי לעמוד בתקני האבטחה המבטיחים ההגנה שנתוני האשראי לא יזלגו כמו תקן PCI ובפרוטקול אבטחה לאתר TLS/SSLהמתבטא באמצעות קישורים המתחילים  ב https. כמובן שלדאוג לכל הנושא של אבטחת המידע השרתים ולעמוד בכל התקנים הנדרשים ידרוש מכם הרבה משאבים שברוב המקרים היחס לגודל העסק שלכם הוא לא מידתי.

סליקה אינטרנטית מאובטחת

לפנות  לחברה המתמחה במסופי סליקה (כמונו 😍) שתפקידם לדאוג לכל העניין של האבטחה. אתם תקבלו קישור/ שורת קוד אותה תוכלו להטמיע בכל מקום שאתם רוצים לגבות בו.   איך מטמיעים? ומה הם האפשרויות? על כך תוכלו לקרוא בפרק הבא…. -סליקה אינטרנטית פרק ב'- איך עושים זאת בפועל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קהילות מאצ'ינג

מתחברים לקמפיין מנצח!

קהילות מצינג
חווית גיוס המונים דיגיטלית
שמתאימה לכולם

יותר מתקדם - יותר קל - יותר חשיפה

הצטרפות לשרות

הצטרפות לשירות