בירור עסקה

ההבדל בין מסוף אשראי הוראת קבע למסוף אשראי רגיל

קשר סליקה

חברות האשראי דורשות להזין את קוד ה CVV בנוסף למספר האשראי והתוקף, על מנת לוודא שהאשראי לא נגנב וכדו'.

הבעיה היא שהמטרה שלנו היא לגרום לתהליך התרומה להיות קל ומהיר ביותר. שלא תהיה סיבה לתורם להתחרט במהלך התרומה.
כשמבקשים מהתורם את 3 הספרות של ה CVV, זה עוד מעצור בתהליך של התרומה, שאנו מעוניינים לחסוך.

נקודה נוספת, שגם אם עברנו את התהליך והתורם כבר הביא את 3 הספרות, מערכות הסליקה מעבירות את זה לחברת האשראי ולא שומרות את המידע הזה על פי החוק, ולכן אם התורם רצה לשלם תשלום חודשי קבוע העסקאות לא יעברו עד שלא נזין ידנית שוב את 3 הספרות.

הפתרון:
לדרוש מחברת האשראי שיוותרו על זה.

במקרה וחברות האשראי לא מסכימות משום מה לוותר על הדרישה הזו ואנחנו רוצים לגבות בתשלומים חודשיים קבועים, יש אפשרות לפתוח 'מסוף אשראי הוראת קבע' ואז צריך להכניס את ה CVV רק בהעברת העיסקה הראשונה.

למעשה, האם כדאי לפתוח מסוף רגיל, מסוף הוראת קבע, או מתי צריך את שניהם?

ריכזנו לכם את המעלות והחסרונות שבכל מסוף,
אתם מוזמנים לעבור על זה ולהחליט מה יותר טוב עבורכם.

*מוחלפים- במקרה שהלקוח החליף כרטיס/תוקף תקבלו בקובץ את המידע של המספר/ התוקף החדש. ותוכלו בצורה ידנית לעדכן באתר.

*שגויי קליטה אלו עסקאות הנכנסות כעסקאות שעברו בהצלחה, אולם בפועל בחברות האשראי הם נכנסות בסטטוס "שגויי קליטה" עקב ביטול העסקאות על ידי הלקוח וכדומה ולא נגבה כסף מהכרטיס. ולכן יש לעקוב אחר העסקאות.

אז מה עדיף?

פתיחת מסוף רגיל-
מסוף רגיל- מיועד לגביית עסקאות חד פעמיות ומתאים במקרה של התרמות/תשלומים בודדים. המסוף תומך בכל סוגי הכרטיסים (גם דיירקט) ובמט"ח.

מסוף הוראות קבע-
בנוסף למסוף הרגיל, מומלץ לפתוח גם מסוף הוראות קבע. מסוף זה מיועד להעברת עסקאות קבועות.
במסוף הו"ק לא נדרשים להזין פרטי CVV בכל עסקה מחדש אלא רק בעסקה הראשונה,
ובסוף כל חודש מקבלים עדכון של כרטיסי אשראי חדשים במקום כרטיסים שנגנבו או הוחלפו.

ניתן להעביר במסוף הוראת קבע גם עסקאות חד פעמיות, אולם בפירוט האשראי של המשלם יופיע ליד שורת החיוב את המילים "הוראת קבע" גם במקרה של חיוב חד פעמי, דבר שגורם לתורמים לאי הבנות רבות.
כמו כן מסוף הוראת קבע לא מקבל כרטיסי אשראי דיירקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קהילות מאצ'ינג

מתחברים לקמפיין מנצח!

קהילות מצינג
חווית גיוס המונים דיגיטלית
שמתאימה לכולם

יותר מתקדם - יותר קל - יותר חשיפה

הצטרפות לשרות

הצטרפות לשירות