מסב | הוראות קבע בנקאיות

הוראות קבע בנקאיות

איך מתחילים ?

קודם כל, פונים לסניף הבנק שלכם ומבקשים מהם להקים קוד מוסד.

קוד מוסד, הוא קוד במס”ב (מרכז סליקה בנקאי) שעם קבלתו אפשר להחתים אנשים על טופס הוראת קבע לטובת המוסד.

את הטפסים החתומים צריך להעביר לאישור הבנק של המשלם (או להעביר את זה אלינו ואנחנו דואגים לאישור)

מכניסים את הנתונים לתוכנה ייעודית שמתממשקת לתוכנת השידור של מס”ב (או שמעבירים את זה ללשכת השירות שלנו ואנחנו עושים את זה)

לתחילת התהליך פנה אלינו בטופס יצירת קשר או בטל: 073-7272050

מס”ב | מרכז סליקה בנקאי

מס”ב הינו גוף בנקאי השייך לחמשת הבנקים הגדולים במדינה, כאשר המטרה שלו היא לסלוק כספים בין הבנקים באמצעות הוראה של בעל החשבון להעביר הוראת קבע למוסד.

הטפסים נקראים במערכת הבנקאית “הרשאות לחיוב חשבון”

התנהלות מול מס”ב

סליקת הוראות קבע בנקאיות, דורשת מהמוסד הקצאת כח אדם ומשאבים רבים עבור התנהלות נכונה.
לעיתים, חוסר המידע בתפעול נכון של כל המערכות גורם לתשלומי עמלות גבוהות לבנקים, ואיבוד הכנסות של הוראות קבע מכל מיני סיבות של חוסר ניהול וארגון.

המשאבים הנדרשים מהעסק לטיפול בהוראות קבע של מס”ב כמו שצריך הם:
הדפסת טפסי ההוראות קבע, החתמת הטפסים המאושרים בבנקים, רכישה וטיפול בתוכנת גביה יקרה, מעקב אחרי חזרות ועדכון בתוכנה.

ב’קשר’ תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות ניהול:

‘קשר’ מפעילה לשכת שירות של מס”ב לסליקת הרשאות לחיוב חשבון מהגדולות בארץ ונותנת לכם את כל מה שצריך – בקלות.

ניתן לרכוש תוכנת סליקה פשוטה להפעלה מבוססת access.

ייחודי ! ניתן לסלוק באמצעות קבצי אקסל.

בקשת אישור להוראת הקבע מסניף הבנק של המשלם:

* ‘קשר’ מקבלת את טפסי הוראות הקבע מהמוסד ודואגת לשלוח אותו לבנק של המשלם לקבלת אישור לגביה.

אישורים ממוחשבים:

* שירות ייחודי של קשר מאפשר ל’קשר’ לקבל מהבנקים את האישור באמצעות כספת מאובטחת באופן מיידי ברגע בו הטופס מאושר במחשבי הבנק.
ללא צורך להמתין להגעת האישור בדואר.

מידע על חזרות:

המידע על הוראות הקבע שחזרו נמצא באתר האינטרנט של הבנק שלכם בנק לאומי בנק דיסקונט בנק הפועלים הבנק הבינלאומי

מידע ממוחשב על אישורי בנקים:

* מוסדות גדולים יכולים לקבל את המידע הזה באופן אוטומטי ומיידי מאיתנו בדוחות ובאתר האינטרנט שלנו.

ארכיון מסמכים:

כל טופס הוראת קבע חדש, נסרק ונשמר במערכת הממוחשבת.

תאריכי הגביה:

קשר מבצעים את הגביה במגוון תאריכים הניתנים לקביעה על ידי הלקוח.

שירות לקוחות:

קשר שמה לה למטרה לתת שירות לקוחות מהיר יעיל ומקצועי. השירות ניתן במגוון פלטפורמות. מייל, טלפון, פקס, טלגרם ועוד.
מהירות התגובה ויעילות השירות של קשר מהווים את הדגש העיקרי במתן השירות ללקוחות הרבים והמגוונים של קשר.
שעות הפעילות של המשרד הם מ 8:00 בבוקר ועד 9:00 בערב.

דוחות גביה:

ישנו אתר ייעודי שניתן להכנס אליו 24 שעות ביממה ולראות און ליין את כל הגביות שבוצעו במגוון סינונים וחתכים.

בנוסף, קשר שולחת באמצעות המייל דוחות גביה למוסדות בכל יום גביה.

בנוסף, קשר שולחת באמצעות המייל/הפקס/הדואר דוח מסכם חודשי.

את הדוחות ניתן לקבל ולייצא במגוון אפשרויות, קבצי PDF, אקסל, ועוד.

 

 

* ישנם שירותים מיוחדים בתשלום נוסף

 

 

top_picture

main_logo